Jak my dbamy o bezpieczeństwo?

Rygorystyczny reżim sanitarny


Zawsze wyjątkowo dbaliśmy o higienę i wiemy, że nas za to cenicie. W obecnej sytuacji jeszcze bardziej o to zadbamy. Regularnie dezynfekujemy ręce, narzędzia i wszystkie powierzchnie, w tym stanowiska zabiegowe.

Po wejściu do salonu każdy Klient rozpoczyna wizytę od pomiaru temperatury i dezynfekcji rąk w udostępnionej przy wejściu stacji do dezynfekcji bezdotykowej. Udostępniamy też Klientom środki dezynfekujące znajdujące się w toaletach. Codziennie kontrolujemy stan zdrowia pracowników.

Bezpieczny dystans i kontakt


Podczas wykonywania usługi jeden Klient ma kontakt z jednym pracownikiem. Dbamy o zachowanie odpowiednich odstępów, ograniczyliśmy liczbę dostępnych stanowisk fryzjerskich. Staramy się też, aby Klienci mieli ze sobą ograniczony kontakt. Stosujemy jednorazowe środki ochronne Zmieniamy jednorazowe środki ochrony po każdym Kliencie.

Nasz personel został przeszkolony jak prawidłowo zakładać i ściągać środki ochrony. Posiadamy też specjalnie wydzielone miejsce, w którym Klient może wyrzucić rękawiczki i maseczkę zanim wyjdzie z salonu.

Umawiamy wizyty tylko telefonicznie


Umawianie wizyt w naszym salonie odbywa się WYŁĄCZNIE telefonicznie. Ze względów higienicznych nie odbieramy jednak telefonu w trakcie wykonywania usługi, może się więc zdarzyć, że gdy zadzwonisz do salonu i poprosisz konkretnego pracownika, nie będzie on mógł w danej chwili podejść do telefonu. W takiej sytuacji zostaw swoje dane kontaktowe – imię, nazwisko, telefon – wybrany przez Ciebie pracownik oddzwoni do Ciebie.

Nie umawiamy wizyt osób z objawami choroby (np. gorączka, kaszel, katar). Jeśli masz takie objawy – poinformuj nas o tym. Przesuniemy lub umówimy wizytę na późniejszy termin. Pamiętaj, że zdrowie jest najważniejsze!

Ankieta oceny ryzyka zarażenia


Z każdym Klientem musimy przeprowadzić ankietę oceny ryzyka zarażenia wirusem SARS-CoV-2. Dzień przed umówioną wizytą każdy Klient, który podał swój numer komórkowy dostanie przypomnienie o zaplanowanej wizycie wraz z linkiem do wypełnienia obowiązkowej ankiety. Po przyjściu na umówioną wizytę każdego Klienta poprosimy o podpisanie wypełnionej wcześniej telefonicznie ankiety.

Jeśli Klient podał nam numer stacjonarny lub nie mógł wypełnić ankiety online, po wejściu do salonu będzie musiał wypełnić i podpisać jej wersję papierową.

Przestrzegamy harmonogramu wizyt


Ze względów bezpieczeństwa nie będzie funkcjonować poczekalnia, dlatego też bardzo prosimy o punktualność. W salonie mogą przebywać jedynie Klienci, którzy mają w danym momencie wykonywaną usługę. Drzwi do salonu będą zamknięte i będziemy wpuszczać jedynie Klientów umówionych na daną godzinę.

Jeśli Klient dotrze wcześniej – niestety nie będzie mógł zaczekać na swoją kolej w salonie. Ewentualne spóźnienie Klienta wpływa na wizytę następnego dlatego nie dopuszczamy spóźnienia więcej niż 2-3 minuty. Jeśli wiesz, że nie dotrzesz na wyznaczoną godzinę – daj nam znać, dużo nam to ułatwi.

Punktualność przychodzenia na umówione wizyty jest kluczowa do tego żebyśmy mogli zagwarantować profesjonalną obsługę i zadbać o bezpieczeństwo każdego Klienta i pracownika.

Preferujemy płatności bezgotówkowe


Terminal zabezpieczamy i dezynfekujemy po każdej transakcji. Jeśli nie możesz wykonać płatności kartą lub telefonem – przyjmiemy oczywiście gotówkę ale prosimy w miarę możliwości o odliczoną kwotę.

Kawa i napoje


Jest nam przykro, ale w związku z zaistniałą sytuacją nie możemy poczęstować Was kawą. W salonie będzie dostępna jedynie woda w dystrybutorze wraz z jednorazowymi kubeczkami, które należy wyrzucić do udostępnionego w tym celu pojemnika.

Co Ty możesz zrobić dla nas i dla siebie?

Dokładnie zdezynfekuj ręce


Zrób to od razu po wejściu do salonu. Użyj do tego specjalnego środka dezynfekującego, który udostępniamy w salonie.

Używaj odzieży ochronnej


Na umówioną wizytę każdy Klient powinien przyjść w maseczce i rękawiczkach. Jeśli ich nie posiadasz – maseczki i rękawiczki są dostępne do kupienia na miejscu w salonie.

Zachowaj cierpliwość i okaż wyrozumiałość


Ze względu na wprowadzone środki ostrożności, wizyta będzie wyglądać trochę inaczej niż zwykle i może nieznacznie się wydłużyć.

Nie używaj telefonu


Niestety, w czasie wizyty w salonie nie można korzystać z telefonów komórkowych. Telefon Klienta musi pozostać schowany.

Ogranicz kontakt z personelem


Prosimy o ograniczenie kontaktu z personelem do niezbędnego minimum. Prosimy nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą, nie będzie ona mogła zaczekać bo nie funkcjonuje w naszym salonie poczekalnia.

Nie przychodź jeśli chorujesz


W przypadku złego stanu zdrowia bądź wystąpienia objawów chorobowych odwołaj lub przełóż wizytę. W miarę możliwości zrób to z kilkudniowym wyprzedzeniem. Pamiętaj, zdrowie jest najważniejsze!